niedziela, 16 października 2011

Stay Fit! - Inspiracje

Niektórzy pewnie wiedzą, że zapał do ćwiczeń tak szybko gaśnie jak się tworzy heh. Trzeba mieć silną motywację by podtrzymywać regularność ćwiczeń. A jak to w życiu nie ma nic za darmo, więc i tu samo się nie zrobi. Wiem, że wiele dziewczyn boryka się z wiecznym odchudzaniem, dietami.... :-S Ja z kolei w tym przypadku jestem zwycięzcą na loterii genetycznej heh, a w sumie nie obraziłabym się jakbym przytyła te parę kilogramów... W kazdym bądź razie każdy powinien dbać o swoją kondycję fizyczną i ja staram się to czynić. Choć brzuch mam płaski, mam swój wytworzony w wyobraźni obraz jego kształtu jaki zamierzam osiągnąć... ale dość paplaniny!

:) Moje inspiracje....








Sofia <333


2 komentarze:

  1. @jezdem: nieeeeeee, nie kaloryfer tylko lekko zaznaczone linie mięśni prostych wzdłuż ciała, jak np. pani na 2 czy 5 fotce ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)