środa, 21 grudnia 2011

Haul

Nazbierało mi się kilka nowych rzeczy, więc będzie haul. Oto co ostatnio mi przybyło =) :

Z biżuterii: typu Japan Style: pierścionek Chanelka, pierścionek typu kastet, pierścionek retro Vintage 
oraz pancerz Asos  

Zegarek Geneva Jelly Watch z kryształkami Swarovskiego

Ciuszki również Japan Style z Allegro:
koszula - jeśli chodzi o tą koszulę jest dość sztywna, na zdjęciu (po lewej) taka się nie wydaje i nie jest tuniką, jak podawał sprzedawca, ale ogólnie jest ok.

sweterek - jest dość cienki, ale nie mam ogólnie zastrzeżeń 

Alladynki - uwielbiam te spodnie! Miałam jedne wcześniej, ale po praniu się z lekka skurczyły, ale były z innego materiału niż te. Te wydają się być lepszej jakości. Jeśli macie ochotę takowe zakupić (typowe JS z przesyłką z zagranicy) to radzę kupić o rozmiar większe.  

Zakochałam się w asymetrycznych szpilkach Zary, jednak przerażał mnie obcas - jego kształt, który sprawiał wrażenie mało stabilnego. Na moje szczęście River Island również wyprodukował podobny typ, ale z innym obcasem. Musiałam je mieć! :D <3

pędzel do kresek  oraz szminka Super Lustrous 668 Revlon

Oraz rekomendowane książki, które koniecznie chcę przeczytać =)
Don Miguel Ruiz
"Cztery Umowy" i "Ścieżka Miłości"

2 komentarze:

  1. jejku! wszędzie szukam takich szpilek!

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the rings and the heels! :)

    P.s. U are welcome to check out my fashion blog anytime! Thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)