poniedziałek, 20 października 2014

Fav Fall/Winter Trends 2014


Hej Kochani! Wybaczcie moją chaotyczność i małą częstotliwość publikowanych postów, ale ostatnio raz, że chorowałam, a dwa dość mało mam czasu by tworzyć wpisy zwłaszcza z robionymi fotkami. Nawiązując do tego, choć miałam ten pomysł już w głowie, w dzisiejszym poście chcę się z Wami podzielić niektórymi trendami, które obowiązują w tym sezonie, a które stały się moimi ulubionymi. :) Może i coś sami podpatrzycie i się zainspirujecie. ;)

*Classic & New Fall/Winter Trends*

FUZZIES
Futra, futrzaki, futerka
To chyba nieodłączny element zimowych stylizacji, bardzo się kojarzy z tą porą roku. Oczywiście jestem za kupowaniem sztucznych tekstylii.
 

 

 KNITWEAR
Swetry plecione, grube, oversize'owe
 Tak, to trend który z mody raczej nie wychodzi. Choć lubię słońce i ciepło to jednak fajnie, że mamy taką różnorodność klimatyczną. Zwłaszcza jesienna pora jest taka, że już ma się trochę dość letnich ubrań i z chęcią się czeka, kiedy można się przyodziać również w miękki, gruby ciepły sweter. :) Ja tam lubię, bo zmarźlak jestem. :)


XXL COATS
Długie, oversize'owe płaszcze, pudełkowe
To dość nowy trend, a w tym sezonie wyjątkowo popularne są długie płaszcze, które całkiem fajnie się prezentują.

LONG CARDIGANS
Długie swetry, kardigany
Świeży, całkiem tegoroczny trend. Długie kardigany są bardzo modne w tym sezonie. Dość ciekawy trend, tego typu swetry również jak płaszcze fajnie się się prezentują. Kto by pomyślał. :)
*Prints & Patterns*

CHECK
Krata
Jeśli chodzi o wzory to najbardziej przypadła mi do gustu krata. Trend już znany, bo od kilku sezonów jest na czasie. Bardzo lubię, choć wciąż szukam takowej koszuli, która by mi odpowiadała. 

*Colours & Shades*

NUDE & BEIGE
Nudziaki i beże
To dość nowe kolory, jak na tą porę roku, ostatnimi czasy z kolorów jesienno-zimowych królował burgund jednak jakoś w tym sezonie dość mocno przyblakł dosłownie i w przenośni heh, do tego stopnia, że teraz modne są kolory podchodzące pod beż. Bardzo lubię! 


GOLD
Złoto
Chyba nigdy z mody nie wyjdzie, kolor zawsze aktualny, zwłaszcza jeśli o biżuterię chodzi - pięknie się komponuje z nudziakami. Choć jeśli o biżuterię chodzi mam wrażenie, że duże, złote zegarki wychodzą z mody, hmm..a może się mylę?

EMERALD GREEN
Butelkowa zieleń
Na ten kolor miałam fazę w poprzednich bodajże dwóch sezonach. Polor przepiękny, bardzo mi się podoba w tym roku zwłaszcza na paznokciach czy w biżuterii.  
*SHOES*

KNEE & THIGH - HIGH BOOTS
Muszkieterki, wysokie buty przed lub za kolano
Trend młody choć już znany. Można go lubić bądź nie. Mi się podoba, buty fajnie wyglądają, choć ja bardziej preferuję buty, które są na wysokość dokładnie kolana, takie mam i bardzo je lubię. :)
*Jewelleries & Other Accessories*

SINGLE EARRINGS
Pojedynczy kolczyk
Ten trend można określić jako już dość znany, ale też jako nowy... zależy. Nausznice znane już były parę sezonów temu i były dość popularnym hitem. Jednak trend z jednym długim kolczykiem, choć kiedyś, kiedyś takowy kojarzę to jednak na ten czas jest nowością dość interesującą. Zaintrygował mnie. :)

HATS
Kapelusze
Baardzo popularny trend ostatnimi czasy. Zwłaszcza w jesiennych stylizacjach.
źródło: weheartit, styleandblog, google search

Jak dla mnie to wszystko. Z chęcią i wielką ciekawością się dowiem jacy są Wasi ulubieńcy na ten jesienno-zimowy sezon? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)