wtorek, 28 października 2014

Haul

Hej Kochani! Dzisiaj post zakupowy. Trochę przede wszystkim ubrań, ale nie tylko, tak więc przechodząc do konkretów...



Kremowy sweter 
Sweter kupiony na stronie Sheinside, te same są również na Choies, ale tu znacznie taniej! Ma trochę za krótkie rękawy, ale tak ogólnie bardzo fajny i ładnie wykonany. Link do strony zakupionego swetra w nazwie. 


Czarna marynarka z podszewką w paski
Marynarka zakupiona również na stronie Sheinside. Ogólnie całkiem ok jest choć znowu rękawy ma za krótkie i dość krótka, myślałam ze jest dłuższa, ale to zdjęcie na stronie daje mylne wyobrażenie, wymiary się mniej więcej zgadzają.
 

Pikowana granatowa kurtka
Śliczna kurtka, bardzo mi się podoba tylko kupiłam Ske ale okazała się za mała! :( Zdjęcie przejaśnione, dokładnie możecie zobaczyć na stronie jak wygląda. Jakby któraś z was chciała kupić z chęcią sprzedam! I kupię sobie większy rozmiar, bo jednak zwrot sporo kosztuje zachodu i jeśli o kasę chodzi. Jak ktoś nosi rozmiar mała S czy XS to będzie dobra.
 

Czerwona koszula w kratę SINSAY
Wreszcie udało mi się kupić idealną tego typu koszulę! Jest świetna, zakupiona na stronie Sinsay Ja kupiłam rozmiar M, bo niestety S już nie ma, ale jest całkiem dobra.

Szary komin SINSAY
Również z Sinsay (klik), całkiem fajny odp grubość i długość takiego szukałam. :)

Workery
Czarne, ocieplane. Zakup fajnych workerów chodził mi już po głowie dłuuugo, ale a to się zastanawiałam czy kupić, a jak szukałam to nie było takich które by mi odpowiadały. Znalazłam te. Pochodzą ze sklepu elilu.pl Niestety w tym sklepie rzadko można trafić na swój rozmiar, ale te buty (ten model) są również dostępne na Allegro trzeba poszukać. :) 
To moje pierwsze tego typu buty, jakoś czułam że to nie mój styl, aczkolwiek gusta się zmieniają i pod wpływem różnych modowych inspiracji jak również heh filmu Miasto 44 (który gorąco Wam polecam obejrzeć!!!) zdecydowałam się na zakup.

Lakiery WIBO
1 Coat Manicure nr 19
Glamour Satin nr 4
Nudziak taki sobie, słabo się trzyma na paznokciach ale ogolnie ok, jednak 2 warstwy to minimum. Fioletowy jest przepiękny daje na paznokciach efekt satynowy, pięknie się mieni na zielonkawo w buteleczce jednak ten efekt prawie, że zanika na paznokciach, ale tak czy inaczej uwielbiam! Pokazywałam ostatnio jak wygląda na paznokciach na insta (klik).

Tabletki BELISSA Hydro
Tabletki przeznaczone dla osób o suchej skórze, które pomagają utrzymać jędrność i elastyczność skóry. Kupiłam je z myślą o zimie, jednak przez cały rok myślę, że będzie to mój niezbędnik, ale zobaczymy jakie będą efekty! Początkowo myślałam że będą to kapsułki jednak niestety są to tabletki. Dlaczego niestety? Bo od razu zniechęcił mnie składnik substancji wypełniającej na pierwszym miejscu, ale później nie jest źle! Co mamy potem: wyciąg ze skrzypu, spirulinę, hydrolizat białek kolagenowych, witamina C, E, beta-karoten, dalej niekoniecznie potrzebne składniki, ale całe szczęście jest ich najmniej. Najciekawszy element składu to kolagen. Bardzo jestem ciekawa efektów.

To póki co wszystko! :) Do następnego! :)

1 komentarz:

  1. Workery to niezwykle funkcjonalne obuwie, nic więc dziwnego że szturmem zdobyły rynek :) każdy potrzebuje w końcu w swojej garderobie wygodnych butów na jesienne spacery.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)