sobota, 3 października 2015

Haul

Hej Kochani! Dziś post zakupowy. Miało być niewiele, a jednak trochę się nazbierało.

Bardzo fajna kurtka, kupiłam ją  na Aliexpress już jakiś czas temu. Jest dość wąska na dole, także S-kę polecam dla szczupłych osób. Ogólnie szczerze polecam tą stronę. Choć czasem ciężko coś wyszukać, to na prawdę można znaleźć bardzo tanio rzeczy, które są dostępne na znanych stronach Choies czy Sheinside dużo drożej. Warto poszperać. Plus również taki, że nie trzeba mieć Pay Pala tylko wystarczy mieć zwykłe konto bankowe. Wiadomo przesyłka idzie dość długo, ale to chyba nic nowego jeśli chodzi o paczki z zagranicy. Za tę kurtkę zapłaciłam ok 26$  i myślę, że to całkiem rozsądna cena jak na kurtkę jesienno-zimową.  

Kimono, narzutka w kwiaty mogliście już ją zobaczyć w outficie. Dostępna na Choies i Sheinside.  

Ta koszula jest jednym z najlepszych jesiennych zakupów! <3 Jest rewelacyjna uwielbiam! Myślałam o tego typu z H&M, ale była 2x droższa. Długo więc się nie zastanawiałam nad zakupem tej i nie żałuję. Problem może być tylko z praniem czy się nie zniszczy, ale mam nadzieję że nie. Polecam! :) 

Spodnie rurki oliwkowe i czarne H&M

Kupione po przecenie. Są ok, potrzebowałam jakiś wygodnych botków na jesień i zimę.

Faceted Stone Collar Necklace with Box Chain

LIRENE Mus samoopalający
Jeden z najbardziej skutecznych i trwałych samoopalaczy. Chyba aktualnie mój ulubiony. Minus oczywiście typowy dla tego typu produktów zapach.

 Blackhead Removal Activated Carbon Mask Set
Maska na zaskórniki na bazie węgla aktywnego. Miałam baardzo duże oczekiwania wobec tego produktu niestety u mnie nie działa praktycznie w ogole. :/ Nie wiem może robie coś źle.

Marokańskie Czarne Mydło Peelingujące Savon Noir
Mydło roślinne wytwarzane z czarnych oliwek, ma postać ciemnej pasty.

Szampon Oxygen Moisture DOVE
W końcu ta seria pojawiła się w Rosmannie. Do przetestowania.

Półprodukty kosmetyczne ZRÓB SOBIE KREM i NATURALISSA
Będziemy mieszać. :D Uwielbiam tę zabawę. Co kupiłam:
Naturalissa:
 *Płynny ekstrakt aloesowy 10x
*Ekstrakt z lukrecji 15%
*Olej Tamanu
*Olejowa Witamina C
*Kolagen z Elastyną
*Kwas Alfa Liponowy w liposomach

ZSK:
*Witamina B3
*Olej z nasion truskawki
*SLP emulgator
*Olejek z drzewa herbacianego
*FEOG konserwant


Olej kokosowy i nasiona Chia
Olej kokosowy już chodził za mną od dawna, nasiona chia kupiłam z ciekawości, bo tak trąbią o tym w necie, że trzeba spróbować ich działania. 

To na tyle, trochę się nazbierało... Do następnego! :)

1 komentarz:

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)