sobota, 14 stycznia 2017

Haul

Hej! :) Dziś prezentuję Wam kilka nowości nabytych w ostatnim czasie trochę kosmetyków i ubrań. ;)

SINSAY
Ostatnio w sklepach trwają wyprzedaże w Sinsay'u online udało mi się kupić kilka rzeczy w promocyjnych cenach. :) Polecam zaglądać co jakiś czas, bo zmieniają albo dodają nowe rzeczy do wyprzedaży co może być dość irytujące, bo teraz jak je przeglądam to z chęcią bym kilka rzeczy jeszcze kupiła, a wcześniej ich nie było. :-S


 Bardzo fajne,  jakościowo również. Cena 20 zł za sztukę :D




Stanik rewelacyjny, miseczki usztywniane 10 zł, pasek 4 zł. Istny deal! 





I mój ulubieniec zdecydowanie. Haha jako koci maniak musiałam ją mieć!^^ Jest przezabawna! :D Świetnie wykonana i bardzo milutka. Cena: 50 zł. 


* Koronkowe koszulki 

Koszulki znalazłam na Allegro -> klik bawełniane, świetne są, fajnie wyglądają i jakościowo są bardzo dobre. Długo nie mogłam takich znaleźć, ale już mam. :)



AZJATYCKI BAZAR


Ten preparat jest dość drogi więc jakoś ciężko mi było wydać te 130 zł na 15 ml tubkę. Jakiś czas temu była promocja festiwal prezentów czy jakoś tak się to nazywało. W tym czasie można było kupić 2 sztuki w cenie jednej (!), więc bez wahania zrobiłam zakupy. :) I z chęcią przetestuję. 
Co do wpłaty i wysyłki to wszystko bez problemowo, informacja na maila kiedy została wysłana paczka. I co też ważne koszt wysyłki wliczony w cenę. 



Jako ten prezent wybrałam kolagen do spożywania 10 saszetek, a dostałam też również niespodziankę w postaci maseczek w płachcie. :)   


* EVELINE Advance Volumiere - odżywka do rzęs i maskara Volumix Fiberlast

Odżywka super, zwłaszcza pod tusz do rzęs pięknie wydłuża i pogrubia rzęsy.


* Bronzer MAKEUP REVOLUTION  Ultra Bronze


* Żel pod prysznic PALMOLIVE Chocolate Passion
 
 Przecudowny czekoladowy zapach! <3


To by było na tyle, do następnego! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)